1150835_10202877096103534_643470234_n  

和平的金光,神聖的太陽
我甜蜜的家
感謝您的金光,如瓊漿玉液,填滿我每個細胞
阿格尼的聖火,掃去聖殿的灰暗,讓我內在的火焰重新燃起
火天使的火,從此再次燃燒!

太陽啊~您的光照耀大地,無私地閃耀在萬事萬物的身上與心裡
讓我們得以成長,得以茁壯

神聖的父,也是我甜蜜的家
我愛您!

~Solana,從太陽火焰誕生的火天使

Peaceful golden light, sacred Sun 
my sweet home
Thanks to your golden light, like nectar, filling every cell of my body
Thanks to Agni's holy fire, wiping out the dust in the holy temple, lighting up my inner fire
The fire of Fire Angel lights up agin!!

Sun~ your light shines on the earth, equally on everyone and everything
Let us grow, let us become strong

Holy Father, also my sweet home
I love You!

~Solana, Fire Angel born from the flam of the Sun

arrow
arrow
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()