感謝宇宙把我帶到北投一處美麗的公園
有種:終於回到自然的舒爽
就在這打上完四天阿卡莎大師花精訓練的心得感想吧!

我實在太感謝、太感謝這四天阿卡莎大師花精的課程了
帶給我的轉變遠遠超過我頭腦所期待的
雖然在第一天上課前一晚,我已經夢到大大的地震
且地震大到我覺得需要起床逃跑,起來才發現自己在做夢
或許已經在預告大轉化的到來

阿卡莎大師花精所帶來的反應、改變非常明顯而快速
例如:某瓶花精放在某個點上,我馬上感到害怕、站立難安,聯想到是對於來地球的抗拒
但隨著療程的進展、花精的能量運作,當抗拒消融掉之後,我迎回不同的潛能
在臍輪與心輪大大的太陽、眉心輪靈視力全然的開啟...等

而最讓我意外的,是對於分手的沮喪情緒的快速釋放
當我明白與前男友相遇的意義,我突然也能夠放手了
情緒上不再受苦
這讓我困擾一年多的狀態,竟然可以如此快速的轉化(當然,Li Sha的鹽療癒也有幫忙)
也看到更深層的意義:對於亞特蘭提斯時期崩解時,光的世界離開地球的重大創傷
以及要放掉對於小我綑綁式的愛的依賴,學習「自身就是完整」、以及「宇宙之愛」

當然,還有其他收穫,像是:
在14號橄欖大師花精的冥想中,當耶穌帶領大家去感受神的國度來到地球時,我深深、深深地感動
我明瞭:那與我此生的靈魂目的有關
而到15號桑椹花大師花精的冥想時,當感受到仙子、精靈,所有自然界存有對我的愛時,我生平第一次感受到"狂喜"
那是一種靈魂、骨子裡、全身震顫,想要瘋狂跳舞的狂喜!
真的太酷了!!

所以,我懂為什麼在回溯中,會看到將來我會用大師花精來帶工作坊了
因爲那帶來的改變力量太大了!!
而且,我深深愛著花仙子、精靈、自然存有,就如同祂們愛我
那會為我靈魂帶來狂喜!

等收到大師花精之後、估計12月份開始,我會提供十名大師花精療程的優惠活動
到時候會公佈詳細活動內容
我已經想到有誰適合用大師花精做療程了,到時候也會私訊詢問
請大家敬請期待囉!

I cannot thank Akasha Sacred Avatara essences enough!
The transformation through four days course was beyond how my mind expected, although I dreamed a big earth quake the night before training, which already foretold the coming of the huge transformation.

The reaction and transformation brought by Akasha Avatara essences were very obvious and fast.
For example, when a bottle was put on a point I immediately felt timid and uneasy, which reminded me of the reluctance to come to earth. But after dissolving the reluctance, I welcomed back my potentials, like huge Sun in my navel and heart chakras and clairvoyance in my forehead chakra.

What made me the most surprised was the quick release of my pain from breaking up. When I realized why we two met, I could easily let go of the emotional suffering.
I also saw the deeper reason behind this pain (the trama from Atlantis time), and knew what I needed to learn.

Of course there were other surprises, such as: the deep touch in the meditation of the Olive Avatara essence when Jesus guided us to feel the unity of God’s Realm and Mother Earth, and the ecstasy in the meditation of the Mulberry Avatara essence when I felt the love and embracement of ferries, angels and all natural beings. 

I’d love to work with Akasha Atara essences in my future work for they bring HUGE transformation!

12240114_10207392679790304_3193309778395824767_n.jpg 

10410575_10207392682190364_7200287563804588344_n.jpg 

12219516_10207392683350393_907515162713090077_n.jpg  

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    阿卡莎大師花精
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()