close

2015-12-01 14.05.48.jpg 

當我愛我自己,整個世界都在我的愛中
當我不愛我自己,我渾身散發著刺
(包括批判:自我批判、批判他人)

現在,「我愛我自己」
是我每日靜心時內在複誦的mantra

When I love myself, the whole world is in my love.
When I don't love myself, I am like a hedgehog. I criticize myself and others.

Now, "I love myself" becomes my daily meditation mantra.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()