cover-jesus-the-book.png 

關於“相信”~


Jesus gazed out to sea and began to preach. "...Do you perceive nature in all its aspects? As it exits at every moment? This sea teaches us belief; I can only walk on the sea because it believes in me and I believe in it. But I am looking for the same true belief in your hearts, which stretches you beyond your customary boundaries. If you knew what it means to truly believe, then you would know how I function. Belief alone can move mountains, cross boundaries that previous limited us, and lead you into everlasting  light...."

耶穌注視著大海然後開始傳道"...你們有感知自然的所有面向嗎?如同它存在的每一刻?這片海教導我們相信;我能夠走在海上是因為它他相信我,我也相信它。但我正在你們心裡面尋找相同的真正相信,這會讓你超越你平常習慣的界線。如果你知道什麼是真正的相信,你就會知道我是如何運作的。相信本身能夠移動山,超越之前限制我們的界線,並引導你進入永恆的光…“

"You must start to trust me, but first trust yourselves! You were all born with the power of God within you, it is latent in every one of you. This is a power that you will never lose, and that you retain in all lives forever. Then you do not need to believe in me, but in yourselves for all time and with all of your being. Saturate your belief with your love. Bless your hope with trust. Believe unendingly and forever, until you no longer know where belief starts and finishes. Trust my Father, for He believes in you every second. The Father in heaven, with His infinite love, thinks only of you - otherwise I would not be here on earth, otherwise I would not be on this mission."

“你們必須開始相信我,但首先你們必須相信你們自己!你們都生而俱有神的力量在你們之內,它潛伏在你們每一個人之內。這是你們從來沒有遺失的一股力量,而且在每生每世中永遠保存著。然後你們就不需要相信我,而是在任何時間、全付心力的相信你們自己。永無止盡、永遠的相信,直到你已經不知道相信從哪裡開始、在哪裡結束。相信我的父親,因為祂在每分每秒都相信你。在天堂中的父親,以祂永無止盡的愛,只想著你-否則,我不會在這世上,我不會有這個使命。”

From p.340~341,  Ch.26 The power of belief, “Jesus The Book”
節錄自『耶穌書』,第26章  相信的力量,第340~341頁
arrow
arrow
    文章標籤
    耶穌書 Jesus The Book
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()