今天開始工作,為一位朋友提供蓮花療癒當中的心輪與腎臟療程

在為他施作心輪的療程時,他依然不斷落淚

有一度哭得特別厲害

後來他跟我說,在那一刻,他聽到他的心在說:

「若今天不是這個議題,也會有別的議題帶他走到這一刻。

接受恩典、接受恩典、接受恩典、接受恩典、接受恩典…」

我跟他說:「是時候成為你真正的自己了!」「你不需要靠受苦來成為你自己」

真是美麗的一刻!

 

他跟我說,即使是跟好朋友提到這個問題(婚姻問題),他也不曾哭得這麼厲害過

我想,我的空間、和我所攜帶的火天使的特質,真的會讓人打開心

 

I started working today. I gave a woman Shiva Shakthi Lotus healing for her heart and kidney.

While I gave healing for her heart, she kept crying. There was a moment she cried out loud.

She told me later at that moment, she heard her heart said: “Even if not this marital issue which brought me here for healing today, it would be other thing bring me here.

Embrace the grace, embrace the grace, embrace the grace, embrace the grace… ”

I told her: “It’s time for you to be your TRUE SELF. You can be your true self without suffering.”

arrow
arrow
    文章標籤
    濕婆夏克堤蓮花療癒
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()