close

IMG_1493  

濕婆夏克堤蓮花療癒的課程結束了!!
這是一段很神奇的旅程,並且還不斷在開展、發展中!
正如Sam Yun老師說的,這是一個新的能量,會帶領人們朝向未來,發展新的可能性。
這不僅在我身上發生,也在我的個案身上發生,且,我相信蓮花的能量將會不斷帶領着我們朝向更真、更美、更好的道路前進,實現我們的靈魂任務!
昨晚的蓮花夏克堤火典,我們大家圍成圈圈站在火邊
有一刻,我好感動!
我們大家一起共同經歷、完成了這個課程、任務!
What a journey!!
謝謝大家!我愛你們!

 

It's the end of Shiva Shakthi Lotus Healer training.
It's a magical journey, but still going on and developing.
Like Sam Yun said, it's a new energy. It will lead people to the future and develop the new possibilities.
It not only happens on me, also on my clients. And I believe the Lotus Energy will keep lead us to a truer, more beautiful and better way to realize our soul tasks.

Last night when we stand by the Lotus Shakthi Fire, at one moment, I am deeply touched by thinking that we together experienced and went through this task, course.
What a journey!!
Thanks everyone! I love you all!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Solana 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()